Sık geçen başlıklar

galatasaray için daha önemli olan maç 1

ekşi'de gör
sözlük'ün geldiği noktayı göstermesi bakımından bir utanç müzesi olarak dondurulup sonraki nesillere aktarılması gereken bir başlık olmuş bu.

ne başlığı açan ne sonrasında fikirlerini ortaya saçan kişiler durumda bir gariplik seziyor. her şey olağan hale gelmiş.

forumlarda bile kendine has bir kültür vardır. ekşi sözlük artık bu anlamda forumlardan bile kötü durumda.

"galatasaray için hangi maç daha önemli" nedir, beş yıl sonra başlığa denk gelen biri için ne ifade edecektir? siz ne boş insanlarsınız lan?