say lan
35 maçı derhal yaz buraya.
seni 35'te durduran neydi? 75 yazsaydın, ya da 90. hatta 100. hazır sallıyorken 35'te neden durdun
edit: sayamayarak kendi üfürükçülüğünü ispatlamış, sen say elinin altında internet var demiş. sayalım bakalım.
bu sezon 10 maç
geçen sezon alanya maçında penaltı çalınmış. alanya maçından sonra 7 maç oynamış.
10+7=17 (kupa maçları da dahil)
17 nereee 35 nere sayma özürlü. bi de saydım tam 35 diyor. bunu dersen say lan derler.
lig için ağlayıp yabancı hakemlerin yönettiği avrupa maçlarını da konuya dahil ederseniz acınası bir duruma düşersiniz. 9 avrupa maçı oynamış, yabancı hakemler de bu 9 maçta penaltı çalmamış. ceferin istifa.
o 9 maçı da katarsak 26 maç oldu. ha gayret yine tutturamadın tek tek sayan kardeş.
başlığın yalan olduğu tescillenmiştir. konu kilit
edit 2: bir algının sonuna geldik. başlığı açan entrysini silmiş. "merak ettim saydım tam 35 maç arkadaşlar" derseniz size say lan, biz de bakalım derler. bi de sen say derseniz zevkle sayar doğruyu ortaya koyarız.
lütfen doğrular üzerinden algı yapın. sonra rezil olduğunuzla kalıyorsunuz
02.11.2023 · 29. sıra
sampiyonadam
01.11.2023 13:40 ~ 14:44