Sık geçen başlıklar

galatasaray şampiyonluğunun coşkusuz geçmesi 3

ekşi'de gör
alıştık biliyor musunuz? son 6 yılda 4 kez şampiyon olunca sıradanlaşıyor artık. hayatın olağan akışı bu oluyor bir gsliler için.

fb'li arkadaşlar 40 yılda bir bu olaya şahit oldukları için daha coşkun ve hunharca kutlamaları normal.
"20'den sonra artık heyecan vermiyor delikanlı" dedirten durum.