cahil birinin sorusudur. lan hiç mi mangal yakmadınız oğlum? asıl yandığı için duman çıkarmıyor zaten. eğer yanıpla yanmamak arasında köz gibi kalsaydı o zaman solar sistemi duman kaplardı. ancak 13 milyar yıl önce hamdolsun alev aldı, sönmüyor. bugün bulutsu dediğimiz gök şeyleri, güneş'in alev almaya çalıştığı o dönemden kalan dumanlardır.
güneş'in yakıtı bitmeye yakın yine duman çıkarmaya başlayacak. işte o zaman jüpiter'in rüzgarlarıyla yellemek gerekir ki tekrardan alev alsın.
işte bunlar hep bilim.
09.06.2017 · 32. sıra
medeniyet
08.06.2017 17:55 ~ 17:56