Sık geçen başlıklar

güneş gözlüğünün gereksiz bir şey olduğu gerçeği 1

ekşi'de gör
arkadaşa karşıdan vuran güneşe karşı gözlüksüz verelim direksiyonu da görsün ebesininkini yani şey gözlüğün gerekliliğini...

edit: eleman bana laf çakmış ama zorunlu kullanımı olan bir şey nasıl gereksiz diye başlık acabiliyorsun ki? kullanımı zorunlu işte. beyin demek ki herkese lazım...
edit 2: üste politik değil dini değil alt tarafı güneş gözlüğü yazıp alta dq aksini iddia eden de bilmem neci yazmak. kardeş bambaskaymışsın hani lan alt tarafı güneş gözlüğüyle? üst editte herkese saldırmışsın