-trenler gelip geçtikçe makinistlerle selamlaşıyoruz.
-ama bazen selam vermiyorlar.
-o anda işte insanın içinde bir eziklik oluyor.
07.11.2015 · 33. sıra
thecribers
06.11.2015 14:13