Sık geçen başlıklar

gündüz sokak köpeklerine yiyecek veren esnaf 1

ekşi'de gör
yanında eve götürmüyor diye gündüz yemek de mi vermesin insanlar hayvancıklara anlayamadım ki?

mesela benim eski ev de caddeye bakıyordu ve gecenin geç saatine kadar çok kalabalık oluyordu, araba ve insan sesinden uyuyamıyorduk. herkes o caddedeki insanlardan birer ikişer alıp eve mi götürsün yani bu mu çözüm?