Sık geçen başlıklar

göztepe'nin galatasaray'ı şampiyonluktan etmesi 2

ekşi'de gör
göztepe'nin başkanı mehmet sepil sanırım son yıllarda gördüğüm en düzgün başkan. takımına asla "maça asılmayın" ve "gs'yi şampiynluktan etmek için asılın" demeyecek biri. göztepe bu maça sadece futbolun amacı olan galibiyete ulaşmak için çıkacak.

yani şayet yenerse yine kendi için yenecek, yenilirse de galatasaray'a gücü yetmediği için yenilecek.

yani gayet düzgün, temiz bir maç olacak.

inşallah da biz* şampiyon olacağız.
haftalarca yok "galatasaray'ın 7 haftalık fikstürü" yok "galatasaray'ın son 5 haftadaki fikstürü" yazıp durdunuz ve hiçbiri tutmadı. şimdi de "galatasaray'ın 1 haftalık fikstürü" goygoyuna mı başladınız?