Sık geçen başlıklar

gömleğe 40 tl'den fazla veren müsrif 1

ekşi'de gör
nasıl ki yemek yemek sadece karın doyurmak, ev sadece 4 duvar ve çatı değilse, giyinmek de sadece çıplaklığını örtüp soğuktan korunmak değildir. eğer öyle olsaydı, taş devrinden bu yana başka hiç bir ilerleme olmazdı.

dolayısıyla, biraz daha çok para ödeyip de iyi malzemeden özenle dikilmiş, göze daha hoş gelen ve ödenen parayı hak eden bir gömlek giymek de özentilik ya da salaklık sayılmamalıdır.