Sık geçen başlıklar

göktürkçe türk yazmak 2

ekşi'de gör
türkiye cumhuriyeti sınırları içinde türk'ün türk yazmasının adı da ırkçılık olmuş.
ekseriyetle ırkçılar yazdırdığı için antipatik gelmektedir yoksa gayet estetik bir yazı. çok yüksek oranda da bir zihniyeti temsil ettiği için de insanların yadırgaması normal.

yani göktürkçe olarak yaz, kiril alfabesiyle yaz kime ne? önemli olan kullanım sebebi olan zihniyettir. ulan nasıl da salağa yatıyorsunuz... bari dik bir duruşunuz olsun.