ahmet nur çebi 12 milyon euro bonservis istediklerini söylemiş.
bence cüneyt kaptan 17'ye bitirir bu işi. hayırlı olsun.
20.06.2015 · 12. sıra
aglarini deldik hala gak guk
19.06.2015 16:42