resmi dairelerde kıravat zorunluluğunu kaldırmış,
devletin tepesindeki hemen her görevlisi yaka bağır açık takılıyor,
ayaklarının altında ezilenler gelmiş, makamda ziyarete nasıl gidilir, ne giyilir diye fetva veriyor.
lan göt oğlanları, siz değil miydiniz 'tercih ettiğimiz kıyafetle devlet kurumlarına alınmıyoruz, önemli olan kıyafetin ne olduğu değil, insan olmak' diye vik vik ötenler?
kıyafete takılmasın devlet diye okuduğunuz özgürlük mavalları, kendi giyim tarzınıza özgürlükten ibaretti değil mi gavatlar?
biz zaten biliyoruz merak etmeyin.
24.06.2021 · 1. sıra
spinapubica
23.06.2021 00:44