(bkz: polikistik over sendromu)
(bkz: hirsütizm)
buraya gelip y.rrak gibi entry gireceğine biraz arasa bunun bir hastalık olduğunu öğrenip ileride kendi kızına, kardeşine filan da olabilme ihtimalini (etik duygumuz o kadar zayıf ki ancak bizim de başımıza gelirse diye korkarsak başkasının bir hastalığına, kaderine saygı duyabiliriz) düşünüp o y.rrak entry'yi girmezdi birçoğu.
tedavisi olan bir hastalıktır. genelde şişmanlık, adet düzensizliği gibi yan semptomlar eşlik eder. bu rahatsızlığı olanların öncelikle bir kadın doğum uzmanına gitmesi gerekmektedir.
tüyün çaresi var, lakin sebebinin bulunması önemlidir. ama y.rrak kafalı olmanın çaresi yok. o kafayla yaşamak zorunda birçoğu.
17.06.2015 · 46. sıra
veriveldan
17.06.2015 01:30