Sık geçen başlıklar

göçmenleri gönderemeyecekler 2

ekşi'de gör
okey pembe yanaklı çocuk, sen gönderme, biz enselerinden tuttuğum gibi kendi ülkelerine güvenle ulaştıracağım diyene oy vereceğiz zaten. liberal ayağına yatıp, z kuşağına oynayıp keriz oyu kapızlamaya çalışırken islamcı düzen garantisi olarak ülkede milyonlarca beleşçi, kriminal sex machine tutmaya gayret edeceklere değil. en türk benim ama derdim anadolu türklüğü filan değil, bu milletin artık yük eşeği yerine konacak hali kalmadı, sokakta tedirginlikle yürüyecek sabrı kalmadı, başı taşla ezildiğinin ertesi günü, mamasını veren belli bir bulanığın "tecavüz girişimi yok, berlin'deki loftumdan bildiriyorum afgan kardeşimiz kızı sadece biraz sıkıştırıvermiş!!" diye saldırganını aklanmaya çalıştığını duyacak mecali kalmadı. mülteciyle 1 kez 2 mt mesafeden makalesi, videosu için muhatap olmuş, ömründe devlet hastanesine adım atmamış babadan zengin ılıkların sarıyer sırtlarında elektrikli tellerle korunan sitesinden mülteci güzellemesi yaptığını işitecek midesi kalmadı. bak bakalım 2 seneye insanların can korkusu mu baskın çıkacak yoksa yılın yarısında gümüşlük'te kıç büyütenler tarafından ırkçı şucu bucu diye suçlanma korkusu mu? deli misiniz, biz sizden daha deliyiz. hadi bakalım. biz bu filmi bir kere izledik, ikinciye tahammülümüz kalmadı.
akpli olduğu dönemden kalma "her şeyin en iyisini bilme hastalığı"ndan hala kurtulamamış birinin açıklamaları. ülke gündemini geçtim, sözlük gündeminde yer alması bile vakit kaybı.

isteyen öyle bir gönderir ki, kimse de ağzını açıp bir şey söyleyemez.