Sık geçen başlıklar

göçmenler giderse inşaatta kim çalışacak 2

ekşi'de gör
göçmenler giderse mevcut binalar bize yetecek. mevcut gıda üretimi de öyle. türkiye'deki pahalılığın en büyük sebeplerinden biri bunlar.
kimse bulunamazsa sezonluk/yıllık (ya da gerekli süre her ne kadarsa artık) başka ülkelerden sınırlı sayıda ve kayıtlı bir şekilde işçi getirtilebilir ve sonra işleri bitince geri ülkelerine gönderilirler. birileri işçilere üç kuruş daha az para verip diktirdiği apartmandan servet kazanacak diye milyonlarca istilacının ülkeye çökmesine göz yummak ahmaklıktır.