futbolun meyvesi seyir zevkini güzelleştiren goldür. takımlar maçlarda 1 puana razı olabililiyor öyle olunca oyun çok stabil kalıyor heyecan düşüyor. eğer 0-0 da puan olmaz ise mecburen atak yapacak gol atmak isteyecek bu şekilde seyir zevki tavan yapacak efor artacak 1 puancılar piyasadan silinecek. bence bu sistem futbola ilgiyi ve stadyum doluluk ortanlarını müthiş arttıracak. düşünün derbi maçı için milyar ödeme yapıyorsun rakip takım 1 puana dünden razı ve kale önüne otobüs çekiyor rezil bir futbol oynanıyor fakat puan vermezsen seve seve atak yapacak gol arayacak. hatta 1-1 de 1 puan olursa tadından yenmez. yetlili arkadaşlar hemen fifa eufa kim varsa devreye sokun bu işi çözün
edit: 1-1 de 1 puan olsun demişim fakat 0 demek istedim. ama düşününce çok mantıklı değil. o durumda tüm beraberlikler 0 puan olmalı. aslında beraberliklerde altın gol olsa efsane olur
06.04.2022 · 21. sıra
kifayetsizadam
05.04.2022 02:20 ~ 15:14