Sık geçen başlıklar

furkan bölükbaşı'nın iç savaş çağrısı 1

ekşi'de gör
halkı kin ve düşmanlığa tahrik eden ve açıkça iç savaş söylemi barındıran çağrıdır. ülkeyi yönetemedikçe hırçınlıkları, düşmanlıkları daha da ortaya çıkıyor. ayrıca kim olduğunu bilmeyenler için özet geçeyim, kendisi fetonun "genç siviller" oluşumunda yer almış atatürk düşmanı birisi.

hesabını gizlediği için şu şekilde paylaşıyorum:

"birkaç gündür atmosfer gezi ayaklanması öncesiyle aynı. erdoğan kendi tabanıyla kalıcı bir iletişim ağı kurup tabanını her daim hazırda bekletmeli. ihtiyaç duyması halinde tabanını hızlıca sokağa sevk edebilmeli. her şey bir emrine bakar, biz hazırız."

"bir emrinle ölmeye bile hazırız!
@rterdogan"

ortada herhangi bir şey yokken ülkeyi sokağa dökme tehdidinde bulunan bu adamın yargılanması gerekmektedir. eleştirel bir tweet atınca anında soruşturma başlatan savcılar bunun için neyi bekliyor?

edit:

görsel

görsel

görsel

edit 2: bunun diğer twitter sayfası da şuymuş: furkancerkes. belirten @vayager altin plak nickli yazar arkadaşa teşekkür ederim.