bununla ilgili cok guzel bir atasozumuz var.
(bkz: acima yetime, doner koyar gotune)
umarim bu baslikta yazilanlar dogrudur. tabagina pisleyen bir sunepenin maasini biz niye veriyoruz. yallah ozel sektore.
03.10.2017 · 10. sıra
kahrolasibagziseyler
02.10.2017 13:26