utanmadan (!) webassembly yazanları vardır bunların. sorsan c yazmaya çalışırlar, senin neyine? düzgün js yazamıyorsun daha. erkek adam html falan kullanmaz bu arada, konsoldan halleder işlerini. arayüz kullanan erkek ibnedir.
not: ekşi sözlüğe lynx kullanarak erişiyorum.
01.07.2021 · 24. sıra
aklibasindayazar
30.06.2021 12:31