Sık geçen başlıklar

fransız ihtilali'nin sebebi tuzdu 1

ekşi'de gör
insan hücresinin iç yapısının tuzdan oluştuğundan haberdar olmayanların alay edeceği konu.

vücudunuzun temel yapı taşı olan hüceler sodyum /potasyum pompası prensibi ile nefes alır ve yaşarlar. eğer tuz almazsanız, ölürsünüz.

https://www.youtube.com/…e_continue=7&v=c_h-onqfjpq

tuz aslında tehlikeli/zararlı bir madde değildir. tuzu nasıl kullanacağınızı bilmezseniz tuz ölümcül olur. tuzun yanında vücudunuza potasyum da almak zorundasınız aksi halde hipertansiyondan başlar, kalp krizine ve felce kadar her türlü belaya koşarak ulaşırsınız.

cahil insanlar çoğunlukla hipertansiyon sorunu yaşamamak, kilo almamak, "su toplamamak" için tuzu azaltılar... tuzu fazlasıyla azaltırsanız hücreleriniz ölmeye başlar, hızla yaşlanır ve sonunda mortingen...

tuzu abartmadan, sağlıklı şekilde tüketirken vücudunuza potasyum da alacaksınız ki kan akışınız düzene girsin, hücreleriniz nefes alsın, yaşam süreciniz sağlıklı devam etsin. olay bu. karatay'ın dediği şey, tuz yerine şekeri kesin. asıl zehir şeker.. tuzu da nasıl kullanacağınızı öğrenmeniz lazım.

kadın haklı beyler. ablamız size finladiya'da ilkokullarda öğretilen sodyum potasyum pompası gerçeğini anlatmaya çalışmış. ama bizim cahil halka sodyum dersen, potasyum dersen bi bok anlamaz. tuz diycen, muz diycen, patates, ıspanak diycen.

ya ben ne anlatıyorum? hayatındaki en büyük hayali gelinlik giyip düğün yapmak olan moronlara ortaokul 2 biyoloji dersi veriyorum. bu moronlar ortaokulda o dersi dinleyip anlayacak beyne sahip olsalar zaten böyle moron olmazlardı. gaza geldim yazdım, çok pişmanım. tamam tuz muz yemeyin. evet. tabi canım, çok haklısınız. doğru söylüyosunuz. tamam, yemeyin, tabi ki.

ana avrat söven tepkiler üzerine gelen edit: arkadaşlar lütfen tuz kullanmayın.