Sık geçen başlıklar

forma satın almanın zeka geriliği olması 1

ekşi'de gör
bunların o 50 lira maljyeti olan formaları 600 700 lira para verip almalarının sebebi kulüplerine maddi yardım. mesela bir kulübümüz kendisine ayda 4 5 trilyon maas ödemek üzere bir futbolcuyla anlaşıyor. kulübün taraftarı bu formaları kazık yiyerek satın oluyor ki kulübe destek olsun, kulüplerin zaten çok zengin olan futbolcuları daha da zengin etme uğraşında onlara bir nebze yardım edilebilsin, tuttuğu kulüp o futbolculara trilyonları ödeyebilsin ve hatta kulübün daha cok parası olsun ki futbolcuları paraya boğabilsin yine aylık 5-10 trilyon maaş ödeyecekleri yeni futbolcular da alıp çuval çuval para versin onlara. bunun icin formalar alınıyor.