http://www.spk.gov.tr/…210&subid=1&ct=c&yanmenuid=1
http://www.borsagundem.com/…urallar-degisti/1167171
bir devrin sonuna geldik. türkiye'de forex piyasası ve aracı kurumlar fiili olarak bugün bitti.
aracı kurumların bırakın karının azalmasını, zarar etmeme ihtimali yok. hisse ve viop ta en büyük 4-5 hariç, kalan hepsi orta vadede kapanacak.
bundan sonra türk yatırımcısının parası, 1:400 kaldıraç ile yurtdışına gidecek.
yatırımcı kredi kartıyla tak diye fonlayacak. 1 hafta hesap açılışı beklemeyecek.
hazine yapılan türk yatırımcısının parası, kaybedince, yurtdışında kalacak. direkt ülkeye zarar.
böyle bir karara nasıl imza atılır, kimin aklı fikridir, emir nereden gelmiştir, benim aklım almıyor.
11.02.2017 · 25. sıra
lion wolf fox
10.02.2017 08:39 ~ 13:56