orada evi olanların rahatı kaçtı diye sevinen zengin düşmanı şerefsizler mi dersin; yoksa milleti mezhepçilikle suçlayan yavşaklar mı.....
şu videoyu seyredip de halen duyar kasan, kendi ülkesinin ırzına geçilmesine alkış tutan ne kadar karaktersiz varsa size lafım: feriştahınızı sikeyim sizin!
02.07.2017 · 8. sıra
yavlum mithat
01.07.2017 00:00