şu pozu verince floransa trollenmiş mi oldu şimdi? daha çok "dur qanqa nasıl yapiyürler biz de bi deneyek." diyerek verilmiş bir poz gibi. zararsızca eğlenmişler sıkıntı yok ama çılgınlık, trollük namına da bir şey yok. başlığın verdiği beklentiden uzak. zaten o kalabalıkta iki yaşlı bir de çocuğun ilgisini çekebilmişler. onlar da trollenmiş bir ifadeden çok "aq malları" der gibi bakıyorlar.
ayrıca: (bkz: heykel gören masum keko)
(bkz: kezban paris'te)
(bkz: keko floransa'da)
not: kekoluk pozda değil. verilen poz, pisa kulesi itmek kadar tipik bir "yaratıcı" turist pozunda fazlası değil. birisinin instagramında falan görsek "hmm şakacı şey" diyip geçeriz. işin kekoluk kısmı, bu pozu vererek floransa'yı trollediğini düşünmekte ve gelip çok ilginç bir şey yapmış gibi ünlü olmak için ekşi'de başlık açmakta yatmaktadır. sevgiler.
09.05.2017 · 14. sıra
c unitt c
08.05.2017 15:34 ~ 16:22