Sık geçen başlıklar

fiyatlar 4 kat arttı ama biz 9-10 kat arttırdık 1

ekşi'de gör
kaynağı veya kimin dediği belli olmayan itiraf.

bende de var bitane, bodrum’da bir otel işletmecisinin itirafı:

“fiyatlar enflasyondan dolayı 5’e katlamasına rağmen biz 3 kat zam yaptık. ona rağmen gelen giden yok. varsa yoksa yabancı turist ülke sudan ucız hale geldi diye geliyor. biz de sezonu böyle geçirmeye çalışıyoruz. yerli turist bitmiş, kimsede para yok. çok zengin yine zengin zaten de orta sınıfın artık buralara gelmesi mümkün değil.”

hani ülkede kriz yoktu lan?

bence benimki daha güzel oldu. kaynak olarak bir farkı yok zaten.