utanılacak en ufak bir şey yok.
aynı boku avrupa bize yapınca "ee abi hakediyoruz" diyorsunuz?
avrupa "gelin sizi avrupa birliğine alalım, ama önce şu mayınları temizleyin" diyor, geliyorsun karşısına "yok vazgeçtim" diyor ya. aynı muamele işte?
"aa kardeş gelin sizi natoya alalım siz başvurun" dersin, 1 ay sonra başvuruyla gelince de "önce pkk'yı tanı, içerideki pkk'lıları bana iade et, sonra bir daha konuşalım" dersin.
elinde koz olması böyle bir şeydir.
rte fanı falan değilim de, finlandiya, isveç gibi kaypak, arka kapıdan dövüşen dalyarak ülkelere karşı tutumumuzu destekliyorum. ya bizim dediğimizi harfiyen yaparsınız, ya da putin 500 metrekare ülkenize boydan tankları sokuverir.
18.05.2022 · 18. sıra
whatdreamsnevercome
17.05.2022 14:13