türkiye'de olsa, "memlekette bunlar bunlar olurken adama bak, keyif çatıyor" derler ve ben de derim. benim seçeceğim adamın hayatı da haysiyeti de kamu malıdır. oturup geceler boyu çalışacak.
memleketlerin siyaset anlayışları farklıdır. öyle her sikime özenmek ve bisiklete binen, konsere giden, kadın olan her siyasetçi için ayy bizde olsa oyumu verirdim filan demek de mallık alametidir, benden söylemesi.
12.07.2022 · 23. sıra
fenahuyluspazo
11.07.2022 00:31