Sık geçen başlıklar

filistinde yaşananların kimseyi çıldırtmıyor oluşu 2

ekşi'de gör
kardeşim evet çok kötü, evet katliam yapılıyor ve gerçekten çok üzücü ama bizim tam olarak ne yapmamızı istiyorsunuz? gidip orada savaşa katilmiyorsan benden farkin yok. senin sosyal medyada sürekli paylaşım yapman bir işe yaramıyor veya seni daha vicdanlı bir insan yapmıyor. ayrıca muhtemelen destekledigin parti mensuplari daha birkaç ay öncesine kadar gemiler ile israile çelik, içlik, dikenli tel gönderiyordu ve katliamlar yapılırken de buna devam etti. peki sen onları protesto ettin mi yoksa sadece starbucks a gidip orada kahve içenlere mi nefretini kustun? türkiyede yapılan haksızlık hukuksuzluk cinayetler, mülteci akını, ağır vergiler, yaşam tarzına müdahale, baskıcı bir rejimin de bizi çıldırtiyor olması ile hiç ilgilendin mi? kafamıza bomba düşmüyor diye sorunsuz bir ülkede yaşıyor değiliz. ama şu an filistin de yaşanan 10-20 sene sonra düzensiz göç sebebiyle bizde yaşanacak diye bir yerimizi yırtıyoruz, hiç bunu dert ediniyor musunuz peki? eğer bu saydıklarım için de gerçekten tepki gösteriyorsan dediklerin için sonsuz haklısın ama sadece filistindeki katliama ses çıkarıp türkiyede ki sorunları görmezden geliyorsan iki yüzlü bir insansın.