Sık geçen başlıklar

fikret orman ve ahmet nur çebi'nin pfdk'ya sevki 1

ekşi'de gör
yine elmalarla armutlarla eleştirilen, beşiktaşın yöneticilerinin saçma sapan sebeplerle savunulmaya çalıştığı olay

antalya başkanını fener forması giydi diye eleştirin, fenerbahçe şikecidir deyin de bu olayla alakası ne? bir oyuncuyla, sözleşmesinin bitmesine 6 ay kalmadan kulübünün izni olmadan görüşemezsin. bu kadar basit. kurallara aykırı yapılan bu görüşmeyi niye eleştiremiyor kötü davranışa neden kötü niye diyemiyor hemen savunma mekanizmasına geçip ama siz de şöylesiniz diyoruz onu anlamıyorum, niye yanlışı savunuyor ya da yanlışı yanlışla doğru göstermeye çalışıyoruz hele onu hiç anlamıyorum.