Sık geçen başlıklar

fight club'ın kötü bir film olması 1

ekşi'de gör
fight club 1999 yapımı bir filmdir. filmi bugün izleyip, ya tipik şizofren işi derseniz zaten bir anormallik vardır. arada izlediğiniz bütün şizofren filmlerinin atalarından biridisidr bu.
filmin içinde "ihtiyacımız olmayan şeyleri almak için sevmediğimiz işlerde çalışıyoruz" diye bir replik var ki bence her şeye bedeldir zaten.