fifa'nın götü yiyorsa, bir milli takım forması üstüne giydirilen şeyin hesabını sorsun, soruşturma başlatsın. 100 yıldır izlerim bu sporu, böyle kepazelik görmedim.
nusret savunacak değilim, ne yapacaklar mesela 7 maç sahalardan men mi edecekler? komik olmuşlar, paranın köpeği fifaya bak hele
24.12.2022 · 18. sıra
rem1903
23.12.2022 00:36