guzel bir 5. bolum olmakla beraber dikkatimi iki tane
bug cekti :
---
spoiler ---
deniz'in
selahattin pınar ve
afife jale hikayesini
bir bahar akşamı rastladım size eserine bağlaması hatalı olmuş çünkü şarkının bestesi selahattin bey'e aittir; güftesi ise
fuat edip baksı'nindır, dolayısıyla sözlerin hikayesi bu adama aittir.
bir de hesapta müzik hocası bu deniz. çok ayıp ne diyeyim, dikkat edin böyle ayrıntılara.
diger bir olay, diziye katılan konuk oyuncuların, gerek verdikleri röportajlarda gerekse jenerikte "konuk oyuncu" olarak belirtilmeleri büyük hata. çünkü bu durumda
nur fettahoğlu'nun bir şekilde diziden ayrılacağını ve büyük ihtimalle öleceğini bir izleyici olarak tahmin etmek sürpriz olmadı. halbuki hemen hemen aynı anda rolü başlayıp biten
teoman kumbaracıbaşı'nin ismi normal yazıldığı için ölümü daha sürprizli oldu.
edit: bu konuk oyuncu meselesine örnek vermem gerekirse mesela bir dizide hikayede değil de dizi senaryosuna renk katicak şekilde ufak bir bölüm oynayan oyuncuyu onore etmek amaçlı "konuk oyuncu" yazılır. ya da
behzat ç'de zannedersem 32. bölümde
leyla ile mecnun oyuncularının konuk olması da güzel bir örnek. lakin hikayenin en kilit karakterlerinden biri bir kaç bölümlük bir rolü var diye konuk oyuncu yazılmaz. ona bakılırsa bir dizide baş rollerin bile hikayeye göre yaşamı sonlanıyor. onlara da konuk oyuncu yazılsın o zaman. mantıksız yani. bir oyuncunun rolü kaç bölüm sürerse sürsün jeneriğe adı konur; başta olmasa da
ending credits'te de olabilir.
---
spoiler ---
madem güzel bir is ortaya cikartma azmindesiniz bunlari da dikkate alin, cok zor degil.