Sık geçen başlıklar

feyza altun'un dini değerlere küfür etmesi 2

ekşi'de gör
bizim şu an da şeriat gibi bir dini degerimiz olmadığına göre (bkz: türkiye cumhuriyeti)dini değerlere küfretmemiştir! arabistan'mı, iran'mı burası yoksa türkiye cumhuriyeti'mi??? bizim şeriat gibi bir konumuz yok ki! tekrar söylüyorum burası türkiye cum-hu-ri-ye-tiiii!!! %90'imiz sözde veya özde müslüman eyvallah! ama biz şeriatla yönetilmiyoruz! iran'da arabistan'da bu küfürü kullansa eyvallah ama burası türkiye cumhuriyeti lan. şeriat ne alâka ki bizim degerimiz olsun! bunun nesinden gocundunuz ki??? değerimizse yarın geçek gardaş şeriate. 30.000 vatandaşımızın askerimizin katilini bebek katilini besliyoruz gül gibi şartlarda buna ses etmiyorsunuz da ve yaşasın pekeke diyen milletvekilleri 100 bin tl maaşla devletten geçiniyor. bu zorunuza gitmedi de, şeriata laf edilmesi mi zorunuza gitti!!? yatacak yeriniz yok lan! naapak hırsızlık yapanın kollarını çaprazlama kesek mi kör testereyle? bence de kesek ama ya sonradan suçsuz olduğu çıkarsa ortaya? ya her 4 şahit bulan (ayarlayan) her istediği kişiye istediği iftirayı atarsa??? bu insanları gördükçe yemin ediyorum hayvanların bizden kat be kat daha üstün olduğuna inancım daha çok artıyor. insanoğlu bu dünyanın en büyük virüsü yemin ederim!