der untergang filminde güzel bir replik vardır:
nazi subayı: sivil halk ölüyor artık teslim olalım.
hitler: bu, onların tercihiydi. bizi onlar seçti, elbette ölecekler!
yarın suçlu halk ilan edilir ama yine birileri en suçsuz olur.
17.07.2017 · 49. sıra
banderson
16.07.2017 01:30