Sık geçen başlıklar

fetö'den ihraç edilenlerin yaptığı işler 1

ekşi'de gör
masumları dahil etmiyorum ama fetöcüler torpille yerleşirken yerleşemeyenleri düşünüyor muydu, yoksa bize o zamanlar kıs kıs gülüyorlar mıydı,

buna akpli chpli mhpli herkes dürüstçe cevap versin, ölçsün tartsın,

devlete yerleşemeyip iş bulamayan intihar eden temizlik işine giden kaç cemaat mağduru vardır tahminen, bu da önemli,

her kademeden bahsediyorum, kaç mobbing olmuştur cemaat tarafından, kaç kişi askeriyede ölesiye çalıştırılmıştır,

kaç kişi müdür ve ya şef olamamıştır cemaatçiler olmuştur onun yerine,

soru çalarak, kpss sınavında soruları çalıp karı koca yerleşip çocuklarını evlerini arsalarını işsiz gençlerin gözüne sokan cemaatçileri ne çabuk unuttunuz,

hümanizm de bir yere kadar, oda cemaatçilerin ettiğini bulmasına kadar

ha dediğim gibi masumlar hariç,mhplisi akplisi chplisi hariç