Sık geçen başlıklar

fenerbahçeli futbolcuların alacağı ceza 2

ekşi'de gör
saha yaklaşık 114 stadyum kamerası tarafından izlenmektedir. sizin görmediğiniz çok net çekimler de mevcut olup hepsi federasyona iletilmiştir. güvenlik görevlilerinin önceliği futbolcuları korumak olduğundan saldırı yapan taraftarları tuttukları sırada bir çok fenerbahçeli futbolcu etkisiz hale getirilmiş bu kişilere ağır saldırıda bulunmuşlardır. durum sizin gördüğünüzden çok daha vahim. federasyon tabiki bu olaylar ile ilgili her iki tarafa ceza yağdıracaktır. her şey delilli ispatlı çünkü.
biz bu adamların sahasında kupa kaldırdık. yaptıkları tek şey ışıkları kapatmaktı. onun da goygoy'unu çevirdik. kapa ışıkları ya da en kötü aç çimleri sulama sistemini vs. vs...

sahaya girip, futbolculara saldırmak nedir? kendini savunmaya çalışınca da ceza vermek nedir? aksine trabzonspor'a güvenlik zaafiyetinden ceza yağmalı ve içeri giren taraftarlar da alabilecekleri en ağır cezayı almalı. soğuttunuz futboldan, mahvettiniz futbolu ulan!

edit: "kadıköy sokaklarında polis arabası yakıldı" vs diye mesaj atmaya gerek yok. "saha içi" ve "saha dışı" olayların farkını iyi idrak etmeli. kaldı ki böyle bir olumlama söylemi de olamaz. saha içinde karanlıkta efendi efendi kaldırdık kupamızı ve yapılan protesto da uzun yıllar sürdürdüğümüz geyiğe dönüştü.

ayrıca baydı artık özellikle trabzonspor ve beşiktaş taraftarının, sonra da diğerlerinin "biz deliyiz, her şeyi yaparız, öyleyiz, böyleyiz" böbürlenme adı altında sergiledikleri serserilik ve şuursuzluklar, deliyseniz gidin tedavi olun. 4 büyük takımdan ikisini temsil eden insanlarsınız siz, aklınızı başınıza toplayın mk.