playstation esprisi ne amına koyim? 2002 yılında mı yaşıyorsunuz nedir?
galatasaraylıyım ama eski fanatikliğim filan kalmadı. sabri denen varlık, adını bile söyleyemediğim ferrari bilmem ne model arabasıyla gezerken, kim ne yaparsa yapsın umrumda değil. ha, fenerbahçe uefa kupasını alırsa ne mi yaparım? alkışlarım valla.
13.03.2016 · 7. sıra
larker
11:02 ~ 11:12