beynimle gözlerim arasında iç savaş var zira gördüklerime inanamıyorum.
bir fenerbahçeli olarak söyleyeyim; atış serbest. bunla taşşak geçmeyecekseniz neyle geçeceksiniz abi ahahahahah tipe bak ya.
07.09.2020 · 10. sıra
brandum
06.09.2020 00:08