Sık geçen başlıklar

fenerbahçe'ye karşı olympiakos'u desteklemek 1

ekşi'de gör
galatasaray'a karşı bayern münih'i ya da avrupa maçlarında rakipleri destekleyenler gelmiş "vatan hainliğidir" demiş.
ulan tamam ben de fenerbahçe'yi destekleyeceğim bu akşam bir galatasaraylı olarak ama senin utanmazlığını ve iki yüzlülüğünü belirtmek için yazma gereği hissettim buraya.

bu destek fenerbahçe yenilirse dalga geçmeyeceğim anlamına da gelmiyor. bir zahmet senin üzüntüne de ortak olmamı bekleme!