Sık geçen başlıklar

fenerbahçe'ye 12 puan silme cezası verilmesi 1

ekşi'de gör
herkes bir şeyler söylemiş ama ben direkt tff'nin süper kupa statü belgesinden alıntı yapacağım. linki burada.

madde 6 - kulüplerin görev ve sorumluluklari
(1) kupa müsabakasında yer almaya hak kazanmasına rağmen müsabakaya katılmayan kulüp,
takip eden sezon türkiye kupası'na katılmaktan men edilir ve takip eden sezonda süper
kupa'da yer alamaz. ayrıca tff tarafından süper kupa'nın organizasyonu için yapılan
masraflar ile organizasyonun iptal edilmesi dolayısıyla tff'nin karşılaşacağı maddi, manevi
her türlü zararı (üçüncü kişilerle yapılan sözleşmeler gereği ödenmek zorunda kalınan cezai
şart, tazminat, vb. dahil) tazminle yükümlü olduğu gibi, süper kupa'nın ticari haklarından
elde edilen gelirlerin dağıtımına ilişkin olarak hiçbir talepte bulunamaz.

yani özetle fenerbahçe seneye türkiye kupası ve süper kupa'ya katılmaktan men edilecektir. onun dışında belirtilen puan silme vs. gibi iddiaların aslı yok, çünkü bu hadise lig maçında yaşanmadı. gerçi onun da yaşanmışı oldu bu sene, istanbulspor hükmen mağlup sayılıp 3 puan silme cezası aldı.

hadi iyi geceler, birbirinizi yemeye devam.

edit: tabii cezaya gerek görürlerse, çünkü maçı yarım bırakma konusu statüde özellikle açıklanmamış.