Sık geçen başlıklar

fenerbahçe'nin rennes maçındaki bilet politikası 1

ekşi'de gör
sezon başından beri uygulanması gereken yönteme yeni geçilmiştir. karaborsa yapan ahlaksızlar yüzünden 100 liralık bilet 400'e satılıyor.

edit: bakın bu iş tahmin edildiğinden daha büyük. twitterda sayfalar açmış hırsızlar sırf bilet satışından binlerce tl para kazanıyorlar her maç. ekşi'de maç başlıklarında görüyoruz. bana kalırsa kulüp geriye dönük inceleme yapmalı ve şüpheli kombineleri, 3'ten fazla devredilen kombineleri vs tespit etmeli ve savcılığa suç duyurusunda bulunmalı. mahkemede aklasın aklayan kendini.

hırsızlıktan hiçbir farkı yok karaborsanın.

kulübün aldığı bu kararın arkasında durulmalı.