Sık geçen başlıklar

fenerbahçe'nin logodaki üç yıldızı kaldırması 1

ekşi'de gör
illa ki bir gün 4. yildizi takicak fenerbahce bakalim ayni dik durusu 20. sampiyonluk geldiginde gosterecekler mi yoksa sampiyon oldugunun saniyesinde forma altindan 4 yildizli tisortler mi cikacak :)