Sık geçen başlıklar

fenerbahçe'nin avrupa'dan 5 yıl men edilmesi 1

ekşi'de gör
fenerbahçe'nin işine gelir bence bu. adamlar zaten yıllardır gidemiyorlar avrupa'ya bundan sonra en azından sağda solda sorulduğunda men yedik o yüzden gidemiyoruz derler*