Sık geçen başlıklar

fenerbahçe'nin 5. yıldız için mahkemeye başvurması 2

ekşi'de gör
oynadığımız ligin adı süperlig. milli küme değil, istanbul ligi değil ve 1930'daki eleme usülü oynanan bir turnuva değil. süper lig kurulduğundan bu yana 50 senedir hiçbir şey söylemeyip 50 sene sonra bir an da bunu gündeme getirmek ezikliğin daniskasıdır.

öyle bir şey ki 1930'lardaki gs'nin bjk'nin olmadığı bazı turnuvalardaki şampiyonları bile istiyorsunuz. turnuva yani lig bile değil bazısı... öyleyse türkiye kupası maçlarını da koyalım toplam şampiyonlukları hesaplayalım. yerse tabii?
''lefter'i baba hakkı'yı yok mu sayacağız ?'' diyenler bunları trollük veya ironi olarak söylemiyorlarsa ciddi zeka geriliğinden muzdarip olmalılar.kardeşim evet şampiyonsun kimse sana şampiyon değilsin demiyor.git bak müzene kupası da var adı istanbul ligi, cuma ligi, pazar ligi her ne sikim yerde şampiyon olduysan hepsinin kaydı kuydu kupası var müzende.şuan oynadığın ligin adı spor toto süper lig bildin mi ? heh işte bu ligin oluşumu da 1959'da oluyor ve yeni bir lig kuruluyor.sen diyorsun ki ben a turnuvasında şampiyon oldum b turnuvasına da ekleyelim onu.cidden bu kadar aptal mısınız bilmiyorum belki 8 yaşında sümüklü çocuklarsınız.

tut ki fenerbahçe türkiye liginden çekildi ben azeri liginde oynayacağım dedi.e benim alexim vardı lefterim vardı mı diyecek orda be amına koduklarım ?