oynadığımız ligin adı süperlig. milli küme değil, istanbul ligi değil ve 1930'daki eleme usülü oynanan bir turnuva değil. süper lig kurulduğundan bu yana 50 senedir hiçbir şey söylemeyip 50 sene sonra bir an da bunu gündeme getirmek ezikliğin daniskasıdır.
öyle bir şey ki 1930'lardaki gs'nin bjk'nin olmadığı bazı turnuvalardaki şampiyonları bile istiyorsunuz. turnuva yani lig bile değil bazısı... öyleyse türkiye kupası maçlarını da koyalım toplam şampiyonlukları hesaplayalım. yerse tabii?
07.06.2019 · 9. sıra
mozambik asilliyim
06.06.2019 09:59