Sık geçen başlıklar

fenerbahçe'nin 3.5 milyar tl borcunun olması 1

ekşi'de gör
ali koç ipotek altında olmayan tek bir şeyimiz yok diyor adamlar hâlâ mal varlığı diyor. daha üstüne borç var bu ipoteklerin. buradaki tek mal varlığı durumun vehametini kavrayamayıp millete laf yetiştirmeye çalışanların varlığıdır. bir de taraftar arkasında var demiş. 3,5 milyarı ne sanıyorsunuz lan.