Sık geçen başlıklar

fenerbahçe'nin 3. büyük olması 1

ekşi'de gör
neden son 30 yıla bakılıyor? mesela neden son 40 yıl değil?

bu götten saçma sapan istatistik uydurarak kendi dediğini haklı duruma geçirmeye hasta oluyorum.

not: bjk