Sık geçen başlıklar

fenerbahçe'nin 24.95 tl'ye corona maskesi satması 1

ekşi'de gör
ulan hep taraftar size destek oluyor bu zor günlerde bir sefer de siz babalık yapsaydınız 2 tl'den verseydiniz de çoluk çocuk fenerli olan olmayan herkes taksaydı. yere batsın ticaretiniz.

not: şanlı fenerbahçe