ulan hep taraftar size destek oluyor bu zor günlerde bir sefer de siz babalık yapsaydınız 2 tl'den verseydiniz de çoluk çocuk fenerli olan olmayan herkes taksaydı. yere batsın ticaretiniz.
not: şanlı fenerbahçe
01.06.2020 · 39. sıra
kurd for vandetta
31.05.2020 13:20