2008'de şampiyonlar ligi şampiyonu man utd oldu.
finalde chelsea'yi mağlup etti.
yarı finalde ise liv-che ile barça-man utd ile oynadı.
çeyrek finalde ise arsenal, roma, shaktar ve fenerbahçe vardı.
eğer unvanlar geri alınırsa çeyrek finalde gol atan ve kazanan tek takım fenerbahçe.
hayırlı olsun .d
20.04.2021 · 25. sıra
necropancar
19.04.2021 17:54