Sık geçen başlıklar

fenerbahçe'nin şampiyonlar ligi şampiyonu olması 1

ekşi'de gör
2008'de şampiyonlar ligi şampiyonu man utd oldu.
finalde chelsea'yi mağlup etti.
yarı finalde ise liv-che ile barça-man utd ile oynadı.
çeyrek finalde ise arsenal, roma, shaktar ve fenerbahçe vardı.
eğer unvanlar geri alınırsa çeyrek finalde gol atan ve kazanan tek takım fenerbahçe.

hayırlı olsun .d