valla doğruysa eğer gustavo'nun bir an önce gidip son yıllarını adam akıllı bir kulüpte geçirmesini isterim kendisi için bir fenerli olarak.
öyle bir ruhsuzluk sirayet etti ki takıma son birkaç yıldır kara bulut gibi, taraftarın da heyecanını bitirdiler. yazık. çok yazık.
17.12.2020 · 49. sıra
lokinindamadi
16.12.2020 09:57