Sık geçen başlıklar

fenerbahçe ve galatasaray'ın 23 nisan paylaşımları 1

ekşi'de gör
"ya hayır gs'nin 23 nisan paylaşımı bu değildi tammı?"

hayatım, kimse gs 23 nisanı kutlamadı da direkt böyle bir paylaşım yaptı demiyor. iki taraf da 23 nisanı benzer paylaşımla kutladı zaten. burada söylenen sonra ne yapıldığı.

fenerbahçe çocuklar için şenlik yapmış, çocukları eğlendiriyor ve bunu paylaşmış. galatasaray da sizin çocuk kaç kez şampiyon oldu diye paylaşım yapmış ve gerizekalı taraftarlarını eğlendiriyor.

hayır böyle iğrençlikler yapıp takımınızı içten içe ağlayarak savunmak zorunda kalacağınıza en başından hiç yapmasanız daha kolay olmaz mı ya? bir kere de erkek gibi çıkıp "allah aşkına kim yönetiyor bu hesabı, bir uyarın kendisine çeki düzen versin" deyin.